maandag 3 oktober 2011

oh it's fight



hey!

Dit waren de nagellakstickertjes die ik laatst een keer gekocht had. Nou had ik ze vorige week geprobeert en ik koop ze nooit meer.

Ik heb eerst goed de verpakking gelezen en uitgezocht hoe je de stickers het beste aan kon brengen. Mijn eerste indruk was: ziet er goed uit. Alleen dat veranderde toen ik ze op probeerde te doen. Ze rimpelde steeds aan de zijkantjes en ik heb met een bokkepootje geprobeerd het vlakker te maken, maar dat lukte niet. Ik heb ze bij één hand erop geplakt en heb ze erna erafgehaald. Ik ben wel helemaal fan van de 'kleur' het is zo zilver dat het bijna spiegelt! Verder waren de stickertjes wèl lang genoeg, maar niet breedt genoeg. Als je heel goed kijkt kun je dit zien op de foto. Nadat ik een paar foto's had gemaakt, heb ik ze er afgehaald. Ik had ze misschien een half uurtje erop en ze bleven redelijk goed zitten voor stickers.

Kortom, de stickers blijven redelijk goed zitten maar ze rimpelen steeds aan de zijkantjes. Of ik ze nog een keer ga kopen? nee, waarschijnlijk niet.

lieefs, xx♥



oh, p.s. heeft er iemand wel nagellak ergens gezien in deze kleur??

3 opmerkingen:

  1. Leuk! :) x innerofbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer (H)

    http://melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had deze ook in een tijgerprint.. verschrikkelijk! :(

    BeantwoordenVerwijderen

hi beauties, bedankt voor je reactie! ♥